Twee keer per jaar – in maart en september - starten wij met een 18 maanden durend traineeship.
Met het retail management traineeship word jij klaargestoomd voor een carrière in één van onze supermarkten. Wil jij je leidinggevende skills ontwikkelen én alle ins en outs ontdekken van de supermarktwereld bij Lidl? Via het retail management traineeship word jij “grootgebracht” om het verschil te maken en mee te bouwen aan de verdere groei van Lidl. Na het succesvol afronden van het traineeship word je leidinggevende in één van onze winkels, waarin je de verantwoordelijkheid hebt voor zo’n 40 collega’s.
Onderaan deze pagina kun je alle vacatures vinden van het retail management traineeship.
Wat ga je doen?
In dit traineeship is de winkel jouw thuisbasis. Maar we vinden het ook belangrijk dat je de gehele keten leert kennen. Daarom krijg je eerst een kijkje op het distributiecentrum en op het regiokantoor. Je gaat daarna aan de slag in de winkel, waar je al snel onderdeel bent van het filiaalmanagementteam.
Je krijgt hier alles geleerd over hoe je de winkel optimaal kan laten presteren en hoe je met een commerciële blik naar de winkel kijkt. Daarnaast zul je steeds meer verantwoordelijkheden krijgen! Denk aan leidinggevende taken zoals het maken van planningen, sollicitatiegesprekken voeren en tot slot hetgeen waar je het allemaal voor doet… De volledige verantwoordelijkheid voor een eigen winkel! Hoe tof is dat?
Naast alle kennis die je opdoet op de werkvloer volg je een trainingsprogramma om nog meer te werken aan je persoonlijke ontwikkeling. Tweedaagse trainingen, een eigen groeiplan en netwerken met jouw mede-trainees. Een perfecte combinatie om jouw persoonlijke ontwikkeling te versnellen.
Wie ben jij?
Je werkt graag doelgericht en gaat geen uitdaging uit de weg! Je kunt goed aanpakken wanneer dit nodig is en voelt je op je plek in een no-nonsense cultuur. Ook krijg je energie van het werken in een dynamische omgeving waar de klant centraal staat. Daarnaast is het jouw ambitie om uiteindelijk de verantwoordelijkheid te hebben over jouw eigen team.
Daarnaast beschik je over het volgende:
- Je hebt een afgeronde hbo- of universitaire opleiding.
- Minimaal één praktische ervaring waarbij je al leidinggevende ervaring hebt opgedaan denk hierbij aan een stage, vrijwilligerswerk, een relevante bijbaan of bijvoorbeeld een eigen onderneming.
- Je hebt 0–2 jaar fulltime werkervaring.
Wat krijg jij van ons?
- Een uitgebreid trainingsprogramma waar je nog lang de vruchten van plukt.
- Intensieve begeleiding vanuit de retailorganisatie en een coach vanuit het regiokantoor.
- Een mooie groep mede trainees waarmee je vrienden maakt voor het leven.
- Een uitdagende baan met goede (secundaire) arbeidsvoorwaarden en een auto van de zaak.
- De mogelijkheid om leidinggevende te worden in één van onze winkels waarbij je leiding geeft en de verantwoordelijkheid hebt over een team van ongeveer 40 collega’s.
- Een young professional netwerk “Jong Lidl” waardoor je door middel van toffe events en inspirerende activiteiten de organisatie nog beter kan leren kennen, jezelf verder kunt ontwikkelen en de mogelijkheid hebt om met andere collega's te netwerken.
Enthousiast?
Je solliciteert op een retail management traineeship in een regio bij jou in de buurt, dit wordt ook de standplaats van jouw traineeship.
De voordelen van werken bij Lidl
Ervaringen delen en leuke dingen ondernemen met andere jonge collega’s georganiseerd door Jong Lidl.
Interne opleidingsprogramma’s zodat je maximaal kunt profiteren van de loopbaanmogelijkheden binnen Lidl.
Een goed salaris, reiskostenvergoeding en vakantiegeld
In het begin heb je misschien behoefte aan een beetje houvast. Daarom maken we speciaal voor jou een inwerkprogramma.
Wil je je persoonlijk en professioneel blijven ontwikkelen? Via GoodHabitz kun je gebruik maken van een uitgebreid aanbod, korte cursussen over onderwerpen zoals communicatie, gezondheid of digitale vaardigheden.
Solliciteer op één van de 2 vacatures!
In welke plaats?
Ga op zoek naar een baan waarin je geïnteresseerd bent